Na Veliko planino z biciklom

To turo sem imel že dlje časa v načrtu, sedaj pa mi je končno uspelo. Pot do Črnivca sem prepeljal že parkrat, na Veliko planino pa se zavije kakšnih 500 metrov pred vrhom, smer Kranjski Rak oziroma proti Lučam. Sam sem sicer pred zavojem odpeljal še do vrha Črnivca (902m) čisto zaradi statistike. Pot naprej je najprej asfalt, večinoma ne pretirano strmo, nato pa pri Volovljeku zapeljemo na makadam in proti Veliki planini.

velika planina

In potem pač plezaš. Prometa je bilo kar nekaj. Sam sem peljal po v naprej začrtani poti, morda se da kje boljše odvoziti, ali pač ne. Sem pa vmes naletel na par tudi bolj smotanih delov, predvsem zaradi večjih kamnov in neutrjene podlage. Pot je izgleda prvestveno namenjena kravam in peščcem, ter pogojno pozimi ratrakom. Ta po kateri sem jaz vozil. Morda je še kje kakšna boljša.

Krave me med vožnjo niso motile, pač pa toliko bolj muhe. Ne pomnim, kdaj sem imel toliko spremljevalcev kot danes. Jasno, v hrib so me lahko sledile. Na spustu pač ne. Tam sem jih pač jaz dohiteval, in po dveh kamikaze posikusih, sem se naučil držati usta zaprta. Beljakovine so sicer ok za telo, ampak vseeno jih imam raje v kakšni manj leteči obliki.

IMGP7221

Pri Domžalskem domu sem naredil krajši postanek za en radler, napolnil bidone in naprej. V bistvu navzdol. Po drugi poti. Kar mi je bilo kmalu žal. Pot je bila še slabša, predvsem pa strma. Par delov sem tako prehodil, večinoma pa pa trpele roke zaradi bremzanja. En poiskus skoka čez balanco ni uspel, sem se pa uspel kar dobro udariti.

Ko pa prideš nazaj na cesto pa sledi predvsem lep spust.

Nazaj nisem šel po isti poti kot gor, ampak sem po kakšnem kilometru spusta od Črnivca zavil proti Sovinji peči in nato proti vasi Studenca. Ven padeš malce pred Sotesko, kjer pa potem sledi že znana pot – Kamnik, Mengeš – Trzin.

IMGP7188

Garmin foreruner pravi naslednje:

  • skupen čas: 5:34:52
  • razdalja: 79.23 km
  • višincev: 2040 m
  • kalorij: 4951

Kar je manj kalorij, manj časa, manj kilometrov in več višincev kot zadnjič preko treh hribov. Mi je pa danes na koncu bolj manjkalo energije kot zadnjič, verjento ker sem po kosmičih za zajtrk popil le dve isostar tabletki in en radler.

O navigacijskih podrobnosti, ki sem jih tokrat sprobal, pa naslednjič.