Zimojada jada – marketinški vidik

Pisal sem že o smučanju za 24€ na Starem vrhu, kjer je bila Zimojada. In glede na to, da je bil dogodek kar velik, sem bil kar malce presenečen nad obiskom. V bistvu jih je bilo precej manj, kot recimo na otvoritveni nočni smuki jeseni. Na uč bi rekel tko ene 400 do 500.

Kdo je pa nastopal? Boštjan Romih, Nuša Derenda, Nuška Drašček, Mojca & Spini, Manca Špik, pevska skupina Planinca, Anica Berčič, lokalni šolski dramski krožki, čarodej Jole Cole in plesna šola Miki. Poleg tega pa še vožnja z motornimi sanmi, animcija skupine G-rega, animacija smučarskega kluba Poljane, testiranje smuči in snowboardov, frača za ciljanje planetov, risanje in barvanje.

Takšna stvar se meni ne zdi poceni. Pa še ves denar od kart je šel za Rdeče noske, kar je bil v bistvu tudi eden od razlogov, zakaj smo sploh odšli na smučanje. Eva Škofič Maurer prva slovenska klovnesa z diplomo, in ustanoviteljica ter umetniški vodja Rdečih noskov je prima punca. Sicer z njo več nimam osebnih stikov, sva pa nekoč bila skupaj 1 teden na jadranju, in me res veseli, da je uspela združiti prijetno s koristnim, delo z hobijem pa še na takšnem področju, kjer pomaga otrokom.

Kako so organizatroi zadovoljni, bodo vedeli oni sami. So pa naredili par kiksov. Če je močan veter, pač ni na mestu talati raznih papirnatih blokcov, razen če bi rad imel cel hrib zasmeten z njimi. Pa morda bi bilo bolje, da bi bilo dogajanje skoncentrirano na en prostor, ker na smučišču je prehajanje med prostori dokaj oteženo, če bi pač si že želel ogledati Nušo Derendo recimo. Pa recimo, ko se iz otrokega dela odsmua dol do blagajn po karte, ti probajo uturiti eno veliko katlo daril. Jah, kam naj jo pa dam na sedenici in potem na smuah? Kmaj sem jih preprial da bolje da mi ne dajo, kot da jo vrem v prvi ko za smeti.

Je pa na spodnji sliki tudi tisto, kar so nam nekako vseeno uspeli uturiti, da smo odnesli s sabo. Veliko poceni stvari. Gonilo potrošniškega danes.

KD življenje zavarovalnica je dobila verjento podatke o novih potencialnih zavarovancih, ki nas bodo potem obdelali z direktnim marketingom. Da si dobil karte, je bilo pač treba napisati kdo si, kje stanuješ in leto rojstva. In to tudi za otroke. Da se nismo zlagali, pa so poskrbeli s tem, da je bilo potrebno imeti kakšen dokument, in to za vse člane. Ki jih sicer niso gledali, ampak tega v naprej pač ne veš. Ampak, če imajo dober CRM, jim bo le ta povedal, da od mene niso dobili nič novega. Sem že pri njih. So me že večkrat kontaktirai. In že večkrat smo prišli do tega, da mi pač nimajo kaj ponuditi. Razen da bi morda lahko njihove akviziterje učil o njihovih produktih.

Ne vem. Jaz sem se lepo nasmučal. Ampak po moji oceni je bil ta dogodek prvič in zadnjič. Ker organizatorju je po moje prinesel eno veliko izgubo. Ampak to je njegov problem :-)

[youtube OWB2h8kJRlc]