PedEgg (top-shop) med OI na RTV SLO

Sorry, ampak meni pa to ni jasno. Kako lahko RTVSLO med olimpijskimi igrami uvrsti reklamo za PedEgg iz skupine TOP-SHOP, ki traja par minut. Ali so res takšni luzerji in tega reklamnega termina niso uspeli dražje prodati? Ali pa se motim, in TOP-SHOP dejansko plača tako veliko?

Še najbolj verjento se mi zdi, da so ta termin prodali že pred časom, ko se še niso zavedali da bodo nekoč v tem terminu tudi olimpijske igre. To bi potem jasno kazalo kakšni luzerji so na RTV SLO. Sicer pa to, da so luzerji ni nič nenavadnega. Če pač dobivajo denar iz davkov (para davkov) potem jasno da je večina njihovega marketinga usmerjena v politiko, v lobiranje, da b ta privilegij obdržali. Prodaja oglasnega prostora je pa pač sekundarnega pomena.

Nekje sem zasledil celo podatke, da POP TV dobi 6x več denarja iz oglaševanja kot RTV SLO. Kakorkoli gledano je to strahotno razmerje, ko le govori o tem, kako v kriz mora biti ta del na državni TV.

Seveda ob tem marsikdo poreče – jasno saj imajo višjo gledanost. Seveda imajo. In to pomeni ne le da je v krizi le oglaševalski del na RTV SLO, ampak kar cela televizija. Seveda, ko pa morajo po naročilu vladajoče garniture odkopavati kosti, namesto da bi vrteli podobno zanimive dokumentarce kot so na Kanalu A. In pa, če med Olimpijskimi igrami nimajo nič drugega kot PedEgg.