Cookie direktiva in poslovna priložnost

Do 15.6. je potrebno na vseh spletnih mestih implementirati direktivo o piškotkih. V bistvu uporabniku ne smeš več poslati piškotka, če se on s tem ne strinja. Možne so različne implementacije, ampak ker so piškotki na spletnih mestih zelo široko uporabljeni, to sploh ni enostavno. Piškotke poleg same spletne aplikacije ponavadi uporablja še kup zunanjih orodij oz. pluginov: facebook vtičnik, google analytics, oglasni sistemi, komentirni sistemi, forum, … Sam skrbnik spletnega mesta pa ima nad tem lahko več ali manj vpliva.

Ogromno spletnih mest postavijo programiranja nevešči uporabniki, ki vzamejo eno od osnov, recimo wordpress, joomla, moodl, vzamejo oblikovno predlogo, malce pošminkajo in se posvetijo vsebini. In prav je tako. Vsebina je kralj. In tale piškotna direktiva jim bo prinesla težave. Saj obstajajo za vsako platformo neki plugini, ki to rešujejo. Ampak jih je potrebno namestiti. Kar za sabo lahko prinese težave z nadgradnjo še ostalih pluginov ali celega sistema na sploh. Nič nerešljivega. Pač pa ogromno dela.

Zato se bo veliko spletnih mest odločilo za malce enostavnejšo varianto. Ko bo uporabnik prišel k njim, jim bodo enostavno postavili vprašanje. Piškoti ali pa pejd drugam. S tem sicer tvegajo, da bo kdo odšel drugam, vendar ga bo tam čakalo podobno, in bo prišel nazaj in stisnil gumb, da se strinja.

In tukaj se pojavi poslovna priložnost.

Ponudnik rešitve bi omogočil, da lastnik nekega spletnega mesta DNS vpise preusmeri k njemu, on pa bi potem deloval kot reverse proxy. Če pride user, ki se še ni strinjal z piškotki, mu postavi ustrezno vprašanje (in ob tem prikaže oglas s katerimi se financira), ko se user strinja (to se zapiše v piškot) pa potem prikaže želeno spletno stran.

S tem (brez cookie direktive) se ukvarja že veliko CDNov, in veliko portalov to uporablja. Rešitev cookie problema bi lahko bila njihova dodatna tržna priložnost in prednost.

Kdo pozna kaj takšnega?