Cannon, CocaCola, Kia motors, JVC, Adidas, Carlsberg,…

… MasterCard, Continental, McDonalds, Castrol,

So pokrovitelji Eura 2008, ki nam svetijo iz malih ekranov na vsaki tekmi (oz. vsaj na dveh). Lepo ob igrišču. Zanikivo da nimajo ob igrišču nobenih menjajočih se bannerjev niti takšnih displayastih. Čist lepo klasične mirujoče.

Kar lepo sovpada s tem, kako so 10 let nazaj sanjali, da so reklame ob igrišču passe. Da bodo le prazni okvirji, potem pa bodo televizije same nalimale gor bannerje. Kar dejansko so tudi počeli v ameriki, in še počnejo. Pri nas pa tega še nisem videl.

Sicer pa je tehnologija tega že precej izpiljena. Recio pri ameriškem fuzbalu, je zelo pomembno prikazati linijo do katere so prišli, in kje je 10 yardov linija, do katere morajo priti v naslednjih poiskusih. In to je nalimano elektornsko na sliko, in tako kvalitetno da skoraj ne opaziš. Izgleda kot klasična črta narisana na igrišče. Tako da tudi reklame na sredo igrišča ne bi imeli problem nalimati za na TV. Pa nič. Na EURO 2008 so kar lepo kalsični bannerji.

PS: Katere od naštetih bagovnih znamk konzumirate? Sam imam Canon fotoaparat, Kio avto sem imel nekoč, CocaColo pijem kar pogosto, JVC mislim da sem imel video kamero, Adidas že dolgo nisem imel, MaserCard se mi vala po danernici, McDonalds pa občasno obiščem.

PPS: Kakšne so pa reklame na ženskem fuzbalskem prvenstvu.