Nova natega
Na spletnih straneh enega spletnega medija, sem opazil banner, ki je utripal kot pač utripajo razne zavajujoče oglasne kampanje SMS klubov. Le da so bili tokrat omenjeni in prikazani logotipi vodilnih slovenskih trgovskih podjetij: Mercator, Hofer, Lidl, Tuš, Špar, E’leclerc.
In ko klikneš na banner se to še ponovi:
Seveda pa je nadaljevanje jasno. Dve vprašanji, enostavni (odgovor itak ni važen), da se gradi na verodostojnosti, nato pa želijo tvojo mobilno telefonsko številko. In….
Res upam, da se bo kakšna od trgovin malce zamislila nad tem, in jih pravno pritisnila do uničenja. Se pravi iztožila takšno kazen in odškodnino, da bodo enkrat za vselej odšli na smetišče zgodovine. Sicer me pa itak preseneča, da Mobitel še kar naprej tiho podpira takšno nategovanje njegovih uporabnikov.
PS: Opozorite trgovce še vi na ta zapis! Na: info@mercator.si, info@tustrgovine.si, info@spar.si, info@rudnidis.si
Zadeva: Zloraba vaše blagovne znamke
Spoštovani,
Ali gre v tem primeru za zlorabo vaše blagovne znamke ali dejansko
sodelujete pri tem, po mojem mnenju, prevari potrošnikov:
http://imedi.si/blog/jeanmark/2013/02/06/nova-natega/Hvala in lep pozdrav,
Najbolj grozljivo pa je,
da v sodnih sporih sodišča sledijo izključno argumentom avtorjev natega.
Predloženih dokazov, da so ti namesto ponujenih nagrad pravzaprav prodali storitev, ki si jo sploh nisi želel,
sodišče ne upošteva.
Pozdravljeni,
Telekom Slovenije prek sistema M:Vrata omogoča izvajanje mobilnih storitev za druge ponudnike, pri čemer sam nastopa zgolj kot ponudnik poti oz. komunikacijskega kanala, prek katerega komunicirata zunanji ponudnik in končni uporabnik. Za vsebino, količino SMS-sporočil, njihovo plačljivost, avtorske pravice, reševanje reklamacij in seznam številk naslovnikov, pa je v celoti odgovoren naročnik, torej zunanji ponudnik storitve, v tem primeru Dimoco. Kot operater prav tako nismo pristojni za presojo zakonitosti oglaševanja, za to so pristojne institucije. Tovrstne storitve za svoje uporabnike omogočajo tudi drugi operaterji, kot sta Simobil in Tušmobil.
Telekom Slovenije kot operater zagotavlja, da se storitev izvaja le s predhodnim soglasjem vsakega prejemnika teh sporočil, kar v praksi pomeni, da uporabnik vedno eksplicitno potrdi vstop v storitev tako, da na samostojno številko ponudnika pošlje sporočilo SMS z vsebino DA, za odjavo storitve pa uporabnik pošlje ključno besedo STOP. Uporabniki se lahko odjavijo tudi prek e-pošte ali klica v reklamacijski center ponudnika storitve, na voljo pa ima še dodatne ključne besede za preverjanje prijav pri ponudniku. Tovrstne storitve si lahko uporabniki tudi povsem onemogočijo z blokado, ki jo uredijo v Telekomovih prodajnih centrih.
Prijazen pozdrav,
Telekom Slovenije
Saj je jasno, da Telekom oz. Mobitel ne dela nič narobe.
Kot tudi ne bi bilo nič narobe, če bi svoj sistem malce nadgradili, da bi recimo po prvem zaračunanem SMSu nekega ponudnika, to eksplicitno sporočili uporabniku.
jeanmark, to že zdaj eksplicitno sporočajo, ampak večina ljudi je funkcionalno nepismena in to sporočilo enostavno spregleda
Aja? No, ravnokar sem šel pogledat en SMS, za katerega vem da je plačljiv. Ni treba biti funkcionalno nepismen, da NE VIDIŠ da ti kasirajo.
Pa da ne bo pomote. Jaz ne trdim, da se to ne bi smelo delati. Da pa ima Mobitel/Telekom od tega seveda tudi profit, in da bi mirno lahko svoje stališče premaknil še bolj na stran profita, ali bolj na stran uporabnika. Odločili so se, tako kot so se. Jaz z tem nimam problema.
Bi pa osebno raje videl, da premaknejo bolj na stran uporabnikov. Tako kot bi raje videl, da ima Mercator malce drugače razporejene police v trgovini. Ampak oni že vedo, zakaj jih imajo tako kot jih imajo, zato pač hodim v Lidl.
Ah ti nategi, vedno več jih je! Če ti ne mečejo ven teh popup oglasov, pa ti na Facebooku ponujajo “100 applovih računalnikov” in to zastonj!
Ampak folk je naiven in to klika, shara,… eni celo vpišejo svoje telefonske številke. In prepričan sem, da ko dobijo SMS-je od tega “kluba” ter pride zadaj račun, vidijo da ta šola ni poceni,…