Mangalore International Airport – plane crash

mangalore2

Baje gre za eno zahtevnejših letališč za pristanek. Ker je na hribu. In na google earthu si lahko lepo ogledamo kako to letališče izgleda, in res so ga zgradili na hribu. Ob nesreči je avion oddrsal po hribu navzdol.

Sicer pa ne vem, zakaj bi bilo dejstvo, da je na hribu oteževalno za pristanek. Če avion fali pisto, tudi na Brniku ne bo ostalo kaj veliko od njega. Ravno podlaga bo ravno tako polomila podvozje, in se bodo podrsali po trebuhu. Kvečjemu je to, da je na vrhu planote olajševalna okoliščina, ker če je letališče v dolini obdani s hribi, je potrebno v primeru neuspelega pristanka, hitro nabrati nazaj višino, sicer se pač zaletiš v hrib.

Lokacija na Google Earthu – Mangalore International Airport.

mangalore

Izgleda da pa gradijo, ali so zgradili novo stezo. Po meritvi na google earthu, ima stara proga na letališču Mangalore 1,6 km, nova pa 2,2 km. Brnik ima recimo 3.2 km dolgo progo.

Še izvleček iz wikipedije:

The airport is located on top of a hill, with the runway landing approaches leading up to the extreme edges of the hill sides and thus called a table top runway.[6][7]. The edges of the hill dropping into the valley from a height of about 90 m (300 ft) to 9 m (30 ft)) within a short distance of just 500 m (1,600 ft) on the east side of the runway and from about83 m (272 ft) to 25 m (82 ft) on the western side.[6] An additional disadvantage was that the runway was not level, with the height varying from 90 m (300 ft) to 83 m (272 ft) from east to west. Landing on this short runway at this airport was considered difficult.[6]