Volksbank marketing blues

Imam en poslovni račun pri Volksbank, ker je imel ugodne obresti. Pa na njega odlagam viške sredstev. Njihova e-banka je sicer katastrofa verjetno napisana v odpovednem roku programerja, ki so ga odpustili zaradi nesposobnosti. Pa pustimo to.

Poglejmo kaj pišejo:

Obveščamo vas, da smo v skladu s strateško usmeritvijo koncerna s 1.1.2010 na področju Poslovanja s prebivalstvom prevzeli tudi skrb za ‘Micro’ podjetja. Po interni definiciji Micro podjetja opredeljuje obseg letnih prihodkov do višine 700.000 EUR in izpostavljenost v bančnem prostoru do skupno 300.000 EUR.

Z željo, da bi razširili poslovno sodelovanje in vam približali ter olajšali opravljanje bančnih storitev vas vabimo, da obiščete spodaj navedeno enoto banke, ki po novem predstavlja vašo matično poslovno enoto. itd….

Dragi moji bankirji!

Precej bolj kot to kakšni so VAŠI strateški cilji me zanima kaj PONUJATE. Kakšno korist naj bi JAZ imel od tega. Tega v sporočilu NISTE napisali. Ne vem kako ste vi s časom, ampak jaz ga nimam toliko, da bi hodil na vljudnostne obiske v banko. Sebo pa že treba malce bolj potruditi in napisati kakšen cukrček, kaj, kar me bo prepričalo, da je vaša ponudba res dobra.

Verjetno je vsak podjetnik vesel, če ga banka obvesti o tem da je za njih MICRO stranka, da pa vseeno SKRBIJO zanjo. Malce pokroviteljsko mar ne. A si predstavljate da bi na škatlici kondomov z fluroscentno barvo napisali “MICRO VELIKOST“. Seveda bi pritegnili pozornost, ampak koliko bi pa prodali?

Zanimivo, da SKB banka izvaja podobno. Le da me so oni že 3x povabili k urejanju njihove mape stranke. Ma uredite si jo,če vas žuli. Meni se pa nič ne hodi v banko urejat neko mapo.

Ne vem, morda sem prestarokopiten. Ampak banka je za mene nekaj, kjer hraniš denar, izvajaš plačilni promet, potem se pa počasi konča. Važno mi je, da zadeva deluje zanesljivo in da je cena konkurenčna. Ko pa rabim kredit, takrat pač pogledam naokoli, podobno kot takrat ko kupujem avto. Tudi takrat bo precej bolj od neke mape pomembna konkretna ponudba.

PS: Mercator ima v internem poimenovanju tudi področje Maščobe, ki če se prav spomnim pokriva recimo jedilna olja, margarine ipd… A si predstavljate reklamo: Odlična ponudba na področju MAŠČOBE. Lahka margarina Nestle, je tokrat še lažja. Ima polovico manj kalorij in tretjino nižjo ceno. Verjento bi beseda MAŠČOBE odgnala vse kupce, preden bi reklamo pogledali do konca. Kdo pa želi kupovati nekaj iz področja MAŠČOBE.