Promet v Bangalore, India

Promet je v Bangloru verjento podoben kot drugje v Indiji. V večini so nekako motorji in motorne rikše. Avtomobili so v glavnem novejši, tovornjaki pa praviloma starejši od 30 let. No vsak izgledajo tako, in temu primerno jim tudi luči delujejo.

Edina zadeva, ki na vakem vozilu 100% deluje je hupa. Brez tega vozilo pač ne pelje. Na video posnetku se lepo sliši kako navdušeni so nad hupanjem.

[kaltura-widget wid=”9l97wx9d9w” size=”large” align=”l” /]

Na cesti je praktično cel dan gužva, zato je hitrost vožnje praviloma precej nižja kot pri nas, s tem pa, navkljub drenu, varnejša. In tudi, če se kaj zgodi, se zgodi pri nižji hitrosti. Nekako imam tudi občutek, da je čas vožnje na neki razdalji dokaj konstanten.

Da se na motorju vozi manjša družina, z enim ali dvema otrokoma, ni nič posebnega. Seveda pa so vsi razen voznika brez čelade.

Tolikšna količina vozil, v povezavi z večinoma dvotaktnimi motorji v rikšah in motorjih, ter precej starim voznim parkom (razen avtomobilov) seveda povzroča precej hud smog.