Ko na dopustu zakleneš ključe v avto

Smo se pripeljali v kamp, na recepciji pa najprej počakal, da so na roke popisali ene druge slovence, potem pa še nas. Popis je trajal primerno dolgo ročnemu vnosu očitno zelo birokratsko navdahnjenih Italijanov. Končno pripeljem avto na izbrano lokacijo, stopim ven in za sabo zaprem vrata.

Ter zaslišim znan zvok.

WTF! Pa ne da res! Pogled čez okno je razkril, da so ključi res znotraj. Poteg za kljuko na vratih pa, da so se res zaklenila ????? Pa kako, teoretično naj bi bilo to na Xsari Picasso nemogoče. Ok, morda šlo bi nekako takole. Imaš ključe v kontakt ključavnici, sprednje okno popolnoma odprto. Sprožiš zapiranje okna, vzameš ključe ven, zapreš vrata, pritisneš zaklepanje in vržeš ključe čez še ne čisto zaprto okno. Če si dovolj hiter. Ampak to, kako se je zgodilo, ne pomaga prav veliko pri tem, kako se rešiti iz te sistuacije.

Na srečo sem M.,N. in K. lahko poslal na recepcijo, da so jim nataknili paščke (!!!! o tem kdaj drugič), tako da sem imel nekaj časa, da v miru razmislim opcije. AMZS (in njegovi bratje ter sestre) so opcija, ravno tako Citroen asistenca. Žal je bila nedelja, vsi kontaktni podatki in telefoni pa seveda lepo na varnem v zaklenjenem avtomobilu. Ponoven pregled je pokazal, da je zaklepanje brez napake, in so vsa vrata zaklenjena. Ravno tako so bila zaprta vsa okna.

IMGP8165

Ok, pred leti, mi je uspelo izgubiti hkrati dvoje ključev od Ford Escorta. Ključavničar iz Ključavničarstva Belić (v bistvu je bil bolj mulc) se ga je takrat lotil tako, da je malce odmaknil vrata (na silo) nato pa skozi režo s pomočjo žice odklenil vrata od znotraj. Takrat so mi na Ford servisu povedali da bi oni prevrtali ključavnico, in mi nato zamenjali vse štiri, kar bi kar veliko stalo. Gasilci pa bi se lotili zadnje šipe, jo razbili in tako odprli. Belić je pa malce zvil vrata (popravilo ni bilo potrebno), nato pa mi naredil nove ključe.

Metoda Belić je torej obetala največ. Zato sem se odločil poiskusiti. Če pa bi se to izkazalo za neupsešno, potem bi pač nadaljeval z AMZS oz. njeno Sardinsko sestro. Žico sem našel relativno hitro, verjetno je bila nekoč sestavni del nekega žara, ker se je pač nahajala zraven žarov. Vrvico pa mi je zrihtal eden od slovencev, ki so se vpisovali v kamp ravno pred menoj. Zadnja desna vrata so obetala največ. S krajšo leseno palico mi jih je uspelo malce odmakniti, dovolj, da sem spravil notri žico in vrvico z zanko. Nato pa sem kar nekaj časa lovil notranjo kljuko. Ampak po kakšnih 15 ali 20 minutah (čas je v takšnih primerih čudno relativen) mi je uspelo. Sledil je samo še močan poteg z špago, pri čemer sem se že spraševal ali sem naredil dovolj močan vozel, in vrata so se odprla. Posledic, razen malce obdrsanega laka na robu vrat, ni bilo.

Seveda bom zatežil na Citroenu, kako se je to lahko zgodilo. Sem pa tudi zelo zadovoljen, da se je končalo tako kot se je :-)))