Pametna telefonska pomoč za eDavke

Pokličeš na (01) 4000 145 (tehnična pomoč za e-davke) in najprej se ti oglasi elektronski odzivnik, ki ti pove da moraš pritisniti 1 – v času rednih ur, in 2 – v času dežurstva.

????

Mislim, če niso sposobni nastaviti enega avtomatskega redirekta, časovno vezanega, kaj so potem sploh sposobni? Pa naj potem zadnji ne dežurni ročno preveže.

Kaže pa to lepo v kakšno vlogo se DURS postavi. Stranka mora VEDETI kdaj imajo oni uradne ure po telefonu.

Ok, sem dobil tehnično pomoč. Odnos aroganten, kao ti glupi uporabnik, kaj si sploh miško prijel v roke, če ne veš kaj bi z njo. Imel sem pa problem, ker sem želel za ženo, za katero sem 3x oddal dohodnino po epoti, se pravi sem pooblaščen, oddati še prijavo otrok da se upoštevajo pri informativnem izračunu, da ne bo potrebno kasneje ugovarjat.

Seveda pametnega odgovora ni bilo. In so me usmerili na svojo davčno izpostavo. Pokličem, in znova avtomatski odzivnik. Le da je tokrat zricitiral tel. številke, kam naj kličem s posameznim vprašanjem. Če nimaš nekaj za zapisat zraven, si kar mrzel. In prav je tako, saj si vendarle glupi uporabnik, ki moti njihov mir.

No, ko sem dobil referentko, sva se lepo pogovorila. Sicer ni vedela kaj je težava, se je pa bila pripravljena spopasti z njo in sva tudi prišla do ustreznega zaključka. Zelo pohvalno za referentko.

Problem je pa v tem, da je pooblastilo vezano na posamezne dokumente in akcije, ne pa generalno. Se pravi sam sem pooblaščen, da lahko oddam vlogo za dohodnino za ženo, nisem pa pooblaščen, da lahko oddam prijavo vzdrževanih družinskih članov za njo. Niti da vložim recimo ugovor po elektronski poti. Z drugimi besedami – pooblaščen sem za celoten proces oddaje, ne pa za parcialni proces, ki se tiče le družinskih članov.

Me prav zanima koliko ljudi razume to slovensko birokratsko skrpucalo. To lahko sproducira le človek, ki mu je bistveno, da stvari čim bolj zakomplicira s tem pa ohranja delo sebi in sebi podobnim.

PS: Vida? Esvetovalka Vida? Vida ni povedala nič pametnega.