Menjava gum

Povsem nepričakovano sem letos uspel gume zamenjati še pred predpisanim rokom. Ponavadi sem to počel nekako ko je drugič zapadel sneg. Ker po prvem sneženju je bila tipično prevelika gužva, potem, tam enkrat januarja, pa se je nekako že dalo. 

Vzrok letos je bil pa bolj kot ne banalen. Enostavno sem moral k vulkanizerju, ker sem imel v eni gumi luknjo. Tako da je bilo potem v bistvu pet gum za zamenjat. Ob tem pa ne bi opisoval navdušenja ob lastni menjavi preluknjane gume z rezervo. Očitno načrtovalci avtomobila, na vse prej pomislijo, kot na to kako praktično je shranjena rezervna guma in potrebno orodje. Nekako imam občutek, da moraš dan danes za menjavo si res vzeti čas, in se tudi primerno obleči. Namreč to je zelo umazan posel. Na rezervni gumi pod avtomobilom se namreč nabere ma čist vsaka svinjarija, čez katero si peljal zadnjih 50 ali 100K km.

Dvigalka je pa tudi narejena verjetno po sistemu ekonomičnosti. Ergonomija je definitivno v ozadju. No, saj zato pa potem plačujem AMZS, da mi vsaj žarnic več ni treba menjati. Zadnji tovrsten poseg se mi je namreč zavlekel v dvo urno matranje. Ampak mi je uspelo. Čeravno sem potem izvedel, da se na tistem avtomobilu ponavadi to opravi na način, da najprej odšraufaš žaromet dol.