Samo da se meša

Zadnjega decembra leta 2009 je Telekom združil podjetji Najdi.si in Teledat, ter obdržal ime Najdi, informacijske storitve. Logično. Najdi.si je ena najmočnejših blagovnih znamk na internetu v Sloveniji. Nekoč so bili celo na prvem mestu, po merjenju MOSS, trenutno so pa na tretjem in verjetno bodo počasi padali. Ampak vseeno je Najdi molna blagovna znamka, tako da je bilo takratna odločitev o poimenovanju logična.

Ampak glej ga zlomka. Še ne 2 leti po tem dogodku, podjetje sedaj preimenujejo v TSmedia, medijske vsebine in storitve, d.o.o.

Seveda bo odgovor na to, da se podjetje ukvarja še s čim drugim, kot z iskalnikom, na kar asociira Najdi.si. Seveda se, pa saj tudi Telekom ne ponuja več samo telekomunikacij. Pa Apple tudi že dolgo več ne prodaja jabolk (če jih sploh kdaj je).

Podobno neumnost si je Telekom privoščil že pred časom, ko so odstranili table Mobitel in jih zamenjali z TelekomSlovenije. Očitno resnično ne razumejo moč blagovnih znamk, ampak se gre strogo po hierarhiji. Če je Telekom lastnik, naj se to vidi. A si predstavljate, da bi CME, ukinil Pop TV in Kanal A ter namesto tega uvedel kanala CME 1 in CME 2.  No, CME seveda ni tako neumen, Telekom pač je.