Jemal revnim, da je dajal bogatim – slovenska politika
Adria bo dobila državno pomoč. Neposredno in posredno. Kot posredno tukaj mislim predvsem na želeno preoblikovanje dolgov Adrije pri bankah v lastniške deleže. In to kljub temu, da v zadnjem času neprestano poslušamo, da banke niso primerni lastniki. Zaradi preteklih dogodkov so trenutno kar precejšnji lastniki marsikaterega podjetja, ampak načeloma se banke ukvarjajo s posojanjem denarja in ne upravljanjem podjetij.
In prav gotovo ne bom veliko falil, če ugotovim, da v povprečju premožnejši več uporabljajo letalske prevoze kot manj premožni. Sploh pa se letalski prevozi veliko uporabljajo v poslovne namene. In res ne vem, zakaj je potrebno Adriji pomagati iz integralnega proračuna, v katerega plačujejo revni in bogati, koristi od tega pa bodo imeli predvsem premožnejši.
Tukaj tudi ne gre za to, da bi skozi zagotavljanje infrastrukture omogočili poslovanje podjetjem. Prav hude razlike peljati se na Brnik ali pa na katero drugo bližnje letališče pač ni. In, če je nekomu za posel bistvenega pomena tistih 100 ali 200 EUR dražja karta, potem gre bolj za kilav posel.
Sploh se pa ob takšnih podjetjih, ki vsake toliko časa potrkajo na državno blagajno, počasi začne postavljati vprašanje, ali ni takšno podjetje že menjalo svojo poslovno politiko. Da so se pač namesto s svojo dejavnostjo začeli ukvarjati z žicanjem pri državi. Da tudi najemajo takšne delavce, ki so dobri v tem poslu in ne v primarni dejavnosti. Tako se bi namreč obnašal vsak racionalen lastnik. Verjetno je lažje pridobito 50 mio EUR od politike, kot na trgu.
Sicer pa se ponavljam. O tem sem namreč že pisal ob vulkanskih težavah.
mislim da je že čas da odgovarja tisti ki je odgovoren za to. Sama adrija ima dosti potnikov problem je z razmetavanjem denarja … tufek in njegova druščina … obnova stavbe v času recesije…, razne prenove… ponikanje denarja…..vse brez razspisa cena storitev za adrijo nenormalne visoke…, ko je prišel tufek so kupili koliko novih letal 6….. provizije… zanimive nepremečnine ter druga premoženja družine tufek…. ali že samo T. Tufka… in še in še… kot potnikov ima adrija kar zadosti za samo preživetj ter nesmemo pozabit tehnike kar že kar 10 let zelo uspešno upravlja servise za druga letala… prblem je samo izčrpavanje iz…..
kaj pa “flagship carrier” in “nacionalni interes”???
y8bBJP dkmedqrucxip