Potresni marketing by Generali

V dneh, ko svet še kar pretresa popotresno dogajanje na Haitiju, se je zavarovalnica Generali odločila, verjetno ne po naključju, da svoje zavarovance spomni, da se da hiša tudi protipotresno zavarovati.

mexcity85quake

V svojem prodajnem pismu omenijo lanski potres v Italiji in na Sumatri ter tudi zadnjega na Haitiju. Obrazloženo je, tudi z seizmološkim zemljevidom, da je praktično cela Slovenija potresno ogrožena, še posebej so pa izpostavljena območja v osrednji Sloveniji (Ljubljana), Krško-Brežiško področje, zgornje soško in okolica Ilirske bistrice. Za dvomljivce pa je zraven še potografija porušene stavbe in tabeliza z zadnjimi potresi v Sloveniji od leta 1974 naprej.

Poskrbeli so torej za vse tipe ljudi. Tiste, ki padajo na besede, sheme, fotografije ali tabelarične podatke. Vzorno. Ter niso pozabili omeniti, da ge 1 EUR od vsake police tudi za pomoč Haitiju.

Seveda je priložen tudi dodatek k polici, ki ga pač podpišeš in hiša je zavarovana.

Za potresno cono 2, in franšizo 2% pride zavarovalna premija 108,22 EUR (+ 6,5% davek) za zavarovalno vsoto 154.600 EUR. Če pa je bila hiša zgrajena pred letom 1964 pa se premija poveča na 162,33 EUR (+ davek).

Ponujajo pa tudi zavarovanje stanovanjskih premičnin, in sicer za zavarovalno vsoto 61.840 EUR to pride 24,73 EUR.

Nad tovrstno ponudbo se bi lahko zgražali, češ, nesrečo drugih izkoriščajo za lastno korist. Ampak resnici na ljubo, ali bi bilo kakšnemu Haitičanu kaj lažje, če Generali te akcije ne bi izvedel? Tako pa bo morda kakšen Slovenec več sklenil dodatno zavarovanje, in v primeru najhujšega, imel malce olajšane posledice. In nenazadnje je posel zavarovalnic v sami osnovi trgovanje z nesrečami. Zakaj bi se sprenevedali.

Ali so tudi druge zavarovalnice imele takšne akcije?

PS: Ne vem, če so me že prepričali da podpišem :-)