Vikend kolesarjenje – sv. Primož nad Kamnikom – kolesarska tura

Včeraj sem ubodel že znano Kamniško bistrico in po njej še preko Šinkovega Turna na Rašico, pa Dobeno pa domov.

Danes sem pa po namigu vodnika S kolesom po ljubljanski okolici obiskal Sv. Primož nad Kamnikom. Na kratko povedano, pridemo do njega preko Kamnika, nato proti Kamniški Bistrici. 100 m po križišču, kjer gre ena pot proti Kamniški Bistrici druga pa proti Črnivcu, zavijemo desno v strm makadamski klanec. Po par ovinkih srečamo nek lovski dom, ki nam pove da smo an pravi poti. Potem pa kar skoz navzgor. Dva odcepa na desno izpustimo (se pravi gremo levo oz. naravnost). Pot je v glavnem kar strma. Nato pa na enem ostrem levem ovinku nadaljujemo naravnost (oz. desno), direkt v hrib po malce slabši podlagi, ampak bolj strmo je le par 10 metrov. Nato pa normalno strmo naprej. Pot je tak bolj zasilni makadam, na trenutke z malce prevelikimi kamni, da bi lahko brezskrbno uživali. Kot se spodobi je zaključek najbolj smotan, malce zaradi strmine, malce zaradi podlage, malce pa zaradi starih zgonjenih stopnic, ki jih je nekako treba premagati.

Na vrhu se odpira lep razgled na Kamnik, iz malce nenavadne perspektive. Pa tudi okoliški hribi so kar fajn za pogledat. Žal pa me je malce preganjal dež, zato bom moral izlet ponoviti, da bom si še malce bolj ogledal in poslikal.