Nove prometne kazni – marketing namesto resnega dela

Vozeč proti bližnjemu bazenu, se mi je zdelo, da nekaj ni ok. Nekaj se je spremenilo. No, rabil sem ene tri križišča da sem ugotovil kaj. Tisti pred mano se je namreč očitno odločil spoštovati prometne predpise in je vozil po pravilih. Se pravi po polžje. Ok, če so pravila, je prav da se jih držimo.

Ampak ta pravila so bila že mesec dni nazaj, pa se niso tako spoštovala. In stavim gajbo pira, da se tudi čez 6 mesecev ne bodo. Ampak trenutno je zastraševalni marketing naredil svoje, in tako se na cestah najde kup voznikov, ki v bistvu sploh ne razmišljajo s svojo glavo, ampak pač kupijo, ker jim marketingarji prodajo. Tokrat so to cestno prometni prekrški. Naslednjič bo to nova kosilnica, mobitel ali sokovnik.

Še pomnite tovariši kritik na ukinitev utripajoče zelene luči? Pozabljeno.
Referenduma o nedeljskem delu trgovcev? Pozabljeno.
Težav ob ukinitvi kajenja v lokalih? Pozabljeno.
Obljubljenih reform? Pozabljeno.

Tako bo pozabljen tudi marketing okoli cestno prometnih predpisov. Ja, seveda je pa precej enostavneje izvesti marketinško akcijo, kot poskrbeti da bi pristojni delali to, za kar so plačani, resno in učinkovito.