Direktni marketing Mladinske knjige 2

Ne vem. Verjetno je kriv dež, pa smo ljudje bolj usmerjeni k nakupom knjig. In tako je danes spet prišlo eno direktno pismo od Mladinske knjige. V bistvu bi temu morali reči indirektni marketing, ker sporočajo mi vse drugo, kot to da mi želijo prodati knjigo.

Tokrat sem srečni dobitnik 50€. Pa to še ni vse. Sodelujem tudi v nagradnem žrebanu za 10.000€. Pa LCD televizor, verjento če pošljem dovolj hitro.

Poslal pa naj bi seveda naročilnico za knjigo. Veliki slovar tujk tokrat.

Redna cena 106,41€ – 50€ = 3 x 18,80€.

Sam tokrat bom ponudbo sprejel. Poslal jim bom naročilo, brez podpisa, z želenim osebnim prevzemom v njihovem centru in plačilom po povzetju. Seveda po knjigo ne bom prišel. Morda pa bom izžreban. Pa sporočil jim bom, da naj tudi v prihodnje računajo na mene :-)))