Direktni marketing Mladinske knjige

Verjetno ne bom veliko falil, če ocenim da ima Mladinska knjiga enega najbolj izdelanih procesov direktnega marketinga pri nas. Sicer se mi glede na vse skupaj dozdeva, da veliko ne zraste na njihovem zeljniku, ampak to delajo po kakšni predlogah kakšne multinacionalke ali kaj podobnega. Ne znam si predstavljati, kako bi sicer lahko upravičili stroške razvoja in izdelave projektov, kjer ti pošiljajo razne ključke in podobno šaro.

Sam sem si že zelo dolgo zadal za nalogo, da jih naučim reda. Oziroma da preverim, kako dober CRM imajo. Enostavno na vsako njihovo pošto odpišem, in jim dam s tem vedeti, da sem še tukaj. Da sem še aktiven. Da sem tudi naiven, saj jim pošilja nazaj razne kupone za sodelovanje. Pa da vidimo, kdaj bodo opazili, da imajo v bistvu z mano same stroške :-)))

Zadnjič sem si privoščil to, da sem jim v kuerti za naročilo, poslal nazaj prazno naročilnico, brez podpisa, ali česarkoli. In so to zavedli kot naročilo. In mi poslali račun. In opomin. In na moj telefonski klic, da ne vem, če sem to jaz naročil, so mi poslali še kopijo moje naročilnice. Brez podpisa, brez izbire načina plačila, brez vsega, razen tistega, kar so itak že sami gor napisali. No, če mi pošljejo še knjigo, jim jo bom pač vrnil nazaj. Oziroma je ne bom sprejel, če bodo poslali po povzetju.

Današnja pošilka pa je bila po svoje zanimiva. Poslali so mi namreč kartico. Kot ljubitelju knjig. Sicer takšno ceneno, papirnato in švoh plastificirano, pa vseeno. Kar veliko ljudi poznam, ki bi jo direkt spravili v denarnico, in potem nosili s sabo.

In kartica ni bila prazna. Njihov sektor Finance, mi je namreč podaril dopropis v višini 25€. Ni slabo. Seveda pa veja le par tednov in v povezavi z naročiom knjige Slovenska mesta (ali nekaj podobnega). Verjento vredu, knjiga. Ampak vseeno se mi di cena malce pretirana. Kljub 25€ popusta.

Prav zanimivo, kako znajo ponudbo knjige zapakirat, da se moraš res potruditi da ugotoviš da prodajajo knjigo.

Me prav zanima kdaj se me bodo naveličali?