Tuš mobil ponudba
Danes sem zavil v TUŠ po Little Pet Shop (ki pa jih nimajo) in ugledal ponudbo, kakršno sem pričakoval že takoj po tem, ko se je Mercator vključil na trg mobilne telefonije. No, pa ga je izgleda Tuš prehitel. Če sem slučajno spregledal Mercatorjevo ponudbo, se opravičujem, pač, že dolgo nisem bil v Mercatorju.
Korak, da kupcu za nakupe podariš minute pogovorov po mobitelu, je dokaj logičen. Toliko bolj, če se vse skupaj poveže na plačilno kartico, kot je Mercator Pika, in potem dobiš pač en račun na mesec. In konec. Pri Tušu podarjajo minuto za vsak dan, ko obiščemo trgovino, in dodano minuto za vsakih zapravljenih 20 EUR. Ali je to ugodno ali ne, se mi ne sanja. Osebno mi takšni vezani posli ne dišijo.
Ima pa Tuš pri tem malce bolj proste roke, ker namreč gradi svoje omrežje. In potem je lahko precej bolj fleksibilen pri ponudbi.
Ima pa še možnosti. Recimo lahko v svojih centrih postavi bazne postaje in vsem kupcem, ne le svojim naročnikom, omogoči brezplačno telefoniranje. Za čas, ko so pač v trgovini. Pa, če bi bilo to predrago (preveč najstnic, ki bi se obešale po štengah in nič zapravljale :-), se da povezati z kodo, ki jo dobiš na blagajni in lahko potem recimo 15 minut telefoniraš.
Mercator pa bi lahko enostavno omogočil konverzijo pik, ki jih marsikdo zavzeto zbira, v minute.
Na mobilenem trgu bo upam še premikov.