Mercator, Spar, Vlada, Tuš

Najnižje cene. Slovenska košarica. Najboljši sosed. Vaša cena. Akcijski popust. Zamrznjene cene. Sezonski popust. Prva cena. Velika razprodaja. Super popusti….

Ideje marketinga so skorajda že izpete. In v to, zasičeno sfero se je odločila vstopiti še naša vlada z Predvolilna cena.

Govorim seveda o vinjeti. Kot sem že pisal tukaj, je “poštenost” vinjet odvisna predvsem od pozicije posameznika. Ampak pri tej predvolilni ceni močno dvomim, da bo veliko nezadovoljnih. Še posebej, ker bo projekt vinjet štartal že letos. Pred volitvami. Bravo vlada!

Se pa z temi vinjetami nadaljuje nalepkarska manija vlade. Minister za naepke je verjetno izlobiral da bodo vinjete v obliki nalepk. Pišuka poldi. A je Mađarska tako daleč? Tam je vinjeta realizirana tako, da jo pač plačaš za neko registrsko številko. In nadzor vršiš s preverjanjem ali je za registrsko številko plačano ali ne. Dan danes imaš bazo za preverjanje lahko na vsakem dlančniku. Sistem z avtomatskim razpoznavanjem številke pa na notebooko. Na podoben način v Londonu že par let pobirajo “vstopnino” v center mesta. Ampak ne. Pri nas je potrebno na državne stroške subvencionirati nalepkarje.